Insomnie

A doua noapte cu prea puțin somn. Ieri am dormit de la 3 la 9 dimineața. Azi m-am trezit la 1 și n-am mai dormit. Suspectez un pui de depresie, pe fondul nesiguranței din ultimul timp, al luării în greutate, o lipsa de direcție și de sens pe care le resimt tot mai acut. Nu am chef să fac nimic, nu mă entuziasmează nimic.

Ma deprima kilogramele „câștigate” în ultimele luni. Chiar dacă sunt doar 3, e cea mai mare greutate pe care am avut-o vreodată. Am încercat să fiu mai atentă la ceea ce mănânc, fără nici un rezultat. Ba chiar mi se pare că mă îngraș în continuare. În fiecare dimineață îmi spun că azi va fi o zi diferită, că voi face mai mult sport și nu voi mai mânca după ora 18.

Poate că astăzi voi reuși. Țineți-mi pumnii să fie o zi bună. E  5:37 dimineața.

Lasă un comentariu